2012. november 9., péntek

Vallomás


A legnagyobb kincsem…
Minden percet tökéletesnek érzek veled…
Érzéseimet elmondani nem is merem…
Félek, megijesztene mérhetetlen szerelmem,
De most e versben kitárom lelkemet.
Te vagy az, aki mindig erőt ad,
Aki elfelejtetteti a hétköznapokat.
Te vagy az, aki megért engem,
Aki a bajban ott van mellettem.
Te vagy az, aki törődik velem,
Aki amennyire tud, elkényeztet…
De mit jelentesz igazából nekem?
Azt leírni talán nem is lehet.
Nem hittem volna, hogy ennyire foglak szeretni,
Ami szívemben van, nehéz lenne kimutatni.
Remélem, érzed, mennyire szeretlek,
S tudod, milyen fontos vagy nekem.
Nem akarlak Téged elveszíteni,
Nélküled talán nem is tudnék létezni.
Neked mindenem szívesen odaadnám,
Érted akár az életem is feláldoznám.
Te vagy a legnagyobb Kincsem,
Az életemben Nálad szebb dolog nincsen!



u.i. bár a vers még 2009-ben íródott, de  a mondanivalója most a legaktuálisabb..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése